Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY A - KNIHY a MERCH
1. Preambule Tyto obchodní podmínky (dále jen "OP") platí pro nákup v internetovém obchodě www.chlupsemtam.cz, který je provozován společností Bucket List Agency s.r.o., IČO: 22423818, se sídlem Nábřežní 1272/2A, Polanka nad Odrou, 725 25 Ostrava, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 291844. Společnost není plátcem DPH.
Tyto OP upravují vztahy mezi Kupujícím a Prodávajícím v oblasti prodeje zboží mezi Bucket List Agency s.r.o. (dále jen „Prodávající“) a jejími zákazníky (dále jen „Kupující“). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jejichž nedílnou součást tvoří i reklamační řád, a že s nimi souhlasí. Kupující je na tyto OP dostatečně upozorněn před uskutečněním objednávky a má možnost se s nimi seznámit.
Kontaktní údaje prodávajícího: Lucie Kutrová
E-mail: kutrova.lucie@gmail.com ; holkasbucketlistem@gmail.com
Telefon: +420 721 019 993
2. Definice Prodávající: Bucket List Agency s.r.o., IČO: 22423818, se sídlem Nábřežní 1272/2A, Polanka nad Odrou, 725 25 Ostrava.
Kupující: Spotřebitel nebo podnikatel.
Podrobná definice spotřebitele, podnikatele, a právní úprava vztahů mezi nimi se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
3. Ochrana osobních údajů Veškeré nakládání s osobními údaji Kupujících se řídí zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR). Poskytnutí údajů je dobrovolné, ale nezbytné k uzavření smlouvy a jejímu plnění. Kupující má právo na přístup, opravu, výmaz, omezení zpracování a další práva dle GDPR. Dotazy a žádosti lze zasílat na e-mail: kutrova.lucie@gmail.com nebo holkasbucketlistem@gmail.com
4. Objednávka a uzavření smlouvy Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky Kupujícím prostřednictvím e-shopu a jejím přijetím Prodávajícím, které je potvrzeno informačním e-mailem. Smlouva je uzavírána v českém jazyce a je archivována po dobu 1 roku.
5. Cena a platba Ceny zboží jsou konečné, uvedeny včetně všech poplatků (mimo poštovného) a jsou platné po dobu jejich zveřejnění v e-shopu.
Možnosti platby:
-
bankovním převodem
-
kartou prostřednictvím Shoptet Pay
6. Dodací podmínky Dodací lhůta je max. 14 dnů od přijetí platby. Při objednávce nad 10 000 Kč může být vyžadována záloha ve výši 100 %. Zboží doručujeme prostřednictvím služby Zásilkovna na výdejní místa dle výběru zákazníka. V budoucnu si vyhrazujeme právo rozšířit možnosti dopravy například o přepravce PPL, Česká pošta nebo jiné dopravní služby. Konkrétní možnosti dopravy jsou vždy uvedeny při dokončení objednávky v nákupním košíku.
7. Záruka a reklamace Záruční doba činí 24 měsíců pro spotřebitele. Reklamace lze uplatnit e-mailem či poštou, včetně daňového dokladu.
8. Odstoupení od smlouvy Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Vzorový formulář k odstoupení je dostupný na vyžádání emailem na adrese hafhaf@chlupsemtam.cz nebo holkasbucketlistem@gmail.com .
Zákazník je povinen nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy zaslat zboží zpět na vlastní náklady na adresu: Lucie Kutrová, Šenovská 1855, 735 41 Petřvald.
V případě odstoupení od smlouvy má prodávající povinnost vrátit kupujícímu všechny přijaté platby, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
9. Závěrečná ustanovení Smluvní vztahy se řídí českým právem. Pro řešení sporů je určena příslušnost soudu dle sídla prodávajícího – tedy Městského soudu v Ostravě.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 29. 7. 2025.
V Ostravě dne 29. července 2025
Bucket List Agency s.r.o. Lucie Kutrová, jednatelka
OBCHODNÍ PODMÍNKY B - VSTUPENKY
I. Úvodní ustanovení
-
Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím při nákupu vstupenek na přednášky prostřednictvím e-shopu.
-
Prodávající a pořadatel akce:
-
Bucket List Agency s.r.o.
-
IČO: 22423818
-
sídlo: Nábřežní 1272/2A, Polanka nad Odrou, 725 25 Ostrava
-
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 291844
-
společnost není plátcem DPH
-
e-mail: kutrova.lucie@gmail.com
-
-
Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která prostřednictvím e-shopu zakoupí vstupenku (dále jen „Vstupenka“) na konkrétní přednášku (dále jen „Akce“).
-
Tyto Podmínky tvoří nedílnou součást kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím.
II. Předmět smlouvy
-
Předmětem smlouvy je závazek prodávajícího dodat kupujícímu vstupenku na vybranou Akci a závazek kupujícího uhradit cenu vstupného.
-
Smlouva je uzavřena okamžikem zaplacení vstupného.
III. Objednávka a platba
-
Cena vstupenek je vždy uvedena u konkrétní Akce a je konečná. Prodávající není plátcem DPH.
-
Platba probíhá výhradně on-line prostřednictvím platebních metod nabízených v e-shopu.
-
Po úspěšné úhradě je vstupenka zaslána kupujícímu elektronicky na e-mail, který uvedl v objednávce.
IV. Práva a povinnosti účastníků
-
Vstupenka je nepřenosná a opravňuje k jednorázovému vstupu na Akci.
-
Kupující je povinen dodržovat návštěvní řád místa konání a pokyny pořadatele.
-
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu programu, termínu nebo místa konání Akce. O změně bude kupující informován na kontaktní e-mail.
V. Odstoupení od smlouvy
-
V souladu s § 1837 písm. j) občanského zákoníku nemá kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu, neboť se jedná o smlouvu o využití volného času poskytovanou v určeném termínu.
-
Pokud kupující nemůže na Akci dorazit, vstupenka propadá bez nároku na vrácení vstupného.
VI. Zrušení nebo změna Akce
-
V případě úplného zrušení Akce má kupující nárok na vrácení vstupného v plné výši.
-
V případě změny termínu či místa konání zůstává vstupenka v platnosti. Pokud se kupující nemůže zúčastnit, má právo požádat o vrácení vstupného do 14 dnů od oznámení změny.
-
V případě zásahu vyšší moci (např. přírodní katastrofa, epidemie, rozhodnutí orgánů veřejné moci) se vstupenka automaticky přesouvá na náhradní termín.
VII. Reklamační řád
-
Reklamaci lze uplatnit pouze z důvodu, že kupující po zaplacení vstupného neobdržel platnou vstupenku.
-
Reklamaci je třeba podat bez zbytečného odkladu na e-mail prodávajícího.
-
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění.
VIII. Ochrana osobních údajů
-
Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího pouze pro účely vyřízení objednávky a informování o Akci.
-
Osobní údaje nejsou poskytovány třetím stranám s výjimkou partnerů zajišťujících technický provoz e-shopu a platební služby.
-
Kupující má právo na přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz.
-
Na akcích pořádaných prodávajícím mohou být pořizovány fotografie a audiovizuální záznamy za účelem dokumentace, propagace a prezentace akcí pořadatele (např. na webových stránkách, sociálních sítích, propagačních materiálech). Účastí na akci bere kupující tuto skutečnost na vědomí.
-
Pokud by se kupující nechtěl objevit na zveřejněných materiálech, může tuto skutečnost oznámit pořadateli před konáním akce nebo přímo na místě.
IX. Závěrečná ustanovení
-
Tyto Podmínky jsou platné a účinné od 18.8.2025
-
Veškeré právní vztahy se řídí českým právem.
-
Potvrzením objednávky kupující stvrzuje, že se s těmito Podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.