Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY A - KNIHY a MERCH 

1. Preambule Tyto obchodní podmínky (dále jen "OP") platí pro nákup v internetovém obchodě www.chlupsemtam.cz, který je provozován společností Bucket List Agency s.r.o., IČO: 22423818, se sídlem Nábřežní 1272/2A, Polanka nad Odrou, 725 25 Ostrava, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 291844. Společnost není plátcem DPH.

Tyto OP upravují vztahy mezi Kupujícím a Prodávajícím v oblasti prodeje zboží mezi Bucket List Agency s.r.o. (dále jen „Prodávající“) a jejími zákazníky (dále jen „Kupující“). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jejichž nedílnou součást tvoří i reklamační řád, a že s nimi souhlasí. Kupující je na tyto OP dostatečně upozorněn před uskutečněním objednávky a má možnost se s nimi seznámit.

Kontaktní údaje prodávajícího: Lucie Kutrová
E-mail: kutrova.lucie@gmail.com ; holkasbucketlistem@gmail.com
Telefon: +420 721 019 993

2. Definice Prodávající: Bucket List Agency s.r.o., IČO: 22423818, se sídlem Nábřežní 1272/2A, Polanka nad Odrou, 725 25 Ostrava.
Kupující: Spotřebitel nebo podnikatel.

Podrobná definice spotřebitele, podnikatele, a právní úprava vztahů mezi nimi se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

3. Ochrana osobních údajů Veškeré nakládání s osobními údaji Kupujících se řídí zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR). Poskytnutí údajů je dobrovolné, ale nezbytné k uzavření smlouvy a jejímu plnění. Kupující má právo na přístup, opravu, výmaz, omezení zpracování a další práva dle GDPR. Dotazy a žádosti lze zasílat na e-mail: kutrova.lucie@gmail.com nebo holkasbucketlistem@gmail.com

4. Objednávka a uzavření smlouvy Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky Kupujícím prostřednictvím e-shopu a jejím přijetím Prodávajícím, které je potvrzeno informačním e-mailem. Smlouva je uzavírána v českém jazyce a je archivována po dobu 1 roku.

5. Cena a platba Ceny zboží jsou konečné, uvedeny včetně všech poplatků (mimo poštovného) a jsou platné po dobu jejich zveřejnění v e-shopu.

Možnosti platby:

  • bankovním převodem

  • kartou prostřednictvím Shoptet Pay

6. Dodací podmínky Dodací lhůta je max. 14 dnů od přijetí platby. Při objednávce nad 10 000 Kč může být vyžadována záloha ve výši 100 %. Zboží doručujeme prostřednictvím služby Zásilkovna na výdejní místa dle výběru zákazníka. V budoucnu si vyhrazujeme právo rozšířit možnosti dopravy například o přepravce PPL, Česká pošta nebo jiné dopravní služby. Konkrétní možnosti dopravy jsou vždy uvedeny při dokončení objednávky v nákupním košíku.

7. Záruka a reklamace Záruční doba činí 24 měsíců pro spotřebitele. Reklamace lze uplatnit e-mailem či poštou, včetně daňového dokladu.

8. Odstoupení od smlouvy Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Vzorový formulář k odstoupení je dostupný na vyžádání emailem na adrese hafhaf@chlupsemtam.cz nebo holkasbucketlistem@gmail.com .

Zákazník je povinen nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy zaslat zboží zpět na vlastní náklady na adresu: Lucie Kutrová, Šenovská 1855, 735 41 Petřvald.

V případě odstoupení od smlouvy má prodávající povinnost vrátit kupujícímu všechny přijaté platby, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

9. Závěrečná ustanovení Smluvní vztahy se řídí českým právem. Pro řešení sporů je určena příslušnost soudu dle sídla prodávajícího – tedy Městského soudu v Ostravě.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 29. 7. 2025.

V Ostravě dne 29. července 2025

Bucket List Agency s.r.o. Lucie Kutrová, jednatelka

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY B - VSTUPENKY

I. Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím při nákupu vstupenek na přednášky prostřednictvím e-shopu.

  2. Prodávající a pořadatel akce:

    • Bucket List Agency s.r.o.

    • IČO: 22423818

    • sídlo: Nábřežní 1272/2A, Polanka nad Odrou, 725 25 Ostrava

    • zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 291844

    • společnost není plátcem DPH

    • e-mail: kutrova.lucie@gmail.com

  3. Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která prostřednictvím e-shopu zakoupí vstupenku (dále jen „Vstupenka“) na konkrétní přednášku (dále jen „Akce“).

  4. Tyto Podmínky tvoří nedílnou součást kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím.

II. Předmět smlouvy

  1. Předmětem smlouvy je závazek prodávajícího dodat kupujícímu vstupenku na vybranou Akci a závazek kupujícího uhradit cenu vstupného.

  2. Smlouva je uzavřena okamžikem zaplacení vstupného.

III. Objednávka a platba

  1. Cena vstupenek je vždy uvedena u konkrétní Akce a je konečná. Prodávající není plátcem DPH.

  2. Platba probíhá výhradně on-line prostřednictvím platebních metod nabízených v e-shopu.

  3. Po úspěšné úhradě je vstupenka zaslána kupujícímu elektronicky na e-mail, který uvedl v objednávce.

IV. Práva a povinnosti účastníků

  1. Vstupenka je nepřenosná a opravňuje k jednorázovému vstupu na Akci.

  2. Kupující je povinen dodržovat návštěvní řád místa konání a pokyny pořadatele.

  3. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu programu, termínu nebo místa konání Akce. O změně bude kupující informován na kontaktní e-mail.

V. Odstoupení od smlouvy

  1. V souladu s § 1837 písm. j) občanského zákoníku nemá kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu, neboť se jedná o smlouvu o využití volného času poskytovanou v určeném termínu.

  2. Pokud kupující nemůže na Akci dorazit, vstupenka propadá bez nároku na vrácení vstupného.

VI. Zrušení nebo změna Akce

  1. V případě úplného zrušení Akce má kupující nárok na vrácení vstupného v plné výši.

  2. V případě změny termínu či místa konání zůstává vstupenka v platnosti. Pokud se kupující nemůže zúčastnit, má právo požádat o vrácení vstupného do 14 dnů od oznámení změny.

  3. V případě zásahu vyšší moci (např. přírodní katastrofa, epidemie, rozhodnutí orgánů veřejné moci) se vstupenka automaticky přesouvá na náhradní termín.

VII. Reklamační řád

  1. Reklamaci lze uplatnit pouze z důvodu, že kupující po zaplacení vstupného neobdržel platnou vstupenku.

  2. Reklamaci je třeba podat bez zbytečného odkladu na e-mail prodávajícího.

  3. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění.

VIII. Ochrana osobních údajů

  1. Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího pouze pro účely vyřízení objednávky a informování o Akci.

  2. Osobní údaje nejsou poskytovány třetím stranám s výjimkou partnerů zajišťujících technický provoz e-shopu a platební služby.

  3. Kupující má právo na přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz.

  4. Na akcích pořádaných prodávajícím mohou být pořizovány fotografie a audiovizuální záznamy za účelem dokumentace, propagace a prezentace akcí pořadatele (např. na webových stránkách, sociálních sítích, propagačních materiálech). Účastí na akci bere kupující tuto skutečnost na vědomí.

  5. Pokud by se kupující nechtěl objevit na zveřejněných materiálech, může tuto skutečnost oznámit pořadateli před konáním akce nebo přímo na místě.

IX. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto Podmínky jsou platné a účinné od 18.8.2025

  2. Veškeré právní vztahy se řídí českým právem.

  3. Potvrzením objednávky kupující stvrzuje, že se s těmito Podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.